Lite bilder

Kom ju på att eftersom det är ett tag sedan som jag har uppdaterat så har ni ju inte sett några bilder .... Här kommer det ett gäng ....

Glada badtjejer ! Mamman var också glad för jag fick äntligen klippa deras luggar 😃

Finaste sonen ❤️ på väg till skolavslutningen ! Jag och han var på stan dagen innan. Lilleman som har vuxit som hejsan kan inte handla kläder på barnavdelningen något mer så vi fick gå på dressman. Sen tog vi och åt lunch på mds !

Nachos tallrik på mds ! Det var så mysigt att få lite egentid med Julius ❤️.

Här var vi på väg till ett kalas ! Jack har fyllt 3 år. Flickorna har klätt sig själva ! Joline hade för liten klänning ( undra om det kan vara ett gammalt lucianattlinne ?!)
Men dom tyckte att dom var kalasfina så då lät mamman dom ha det så 😃.

Här hade vi varit till min moster som fyllt år i juni 😃.
Min bloggsida har gjort en uppdatering .... Jag är ju inte så förtjust i förändringar alla gånger ..... Det tog lite tid innan jag kom underfund med att lägga ut bilder. Nu tror jag att jag har löst det. På återseende ! Nu måste jag ta kväll så jag orkar upp i morgon ! Tjingeling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0