Rensar ....

Jag fortsätter min rensning .... I dag har jag gått i genom en kartong med gamla kort ! Hittade Jennifers dopkort :

Lilla gumman med dom där underbara kinderna ❤️. 

Det här är Jennifers första påsk. Hängselkjolen finns kvar och den är i storlek 62. 

Andra påsken var hon påskhare 💕. 
Åh vad det känns i hjärtat att tiden bara har rusat i väg ! 

En bild på Jennifer & Julius när dom gick på dagis. Söta som socker ! 

Nu har vi just ätit lunch och mamman ska köra ett städrace i köket. Hade behövt ta en repa i hela lägenheten men vi får se vad som hinns med. Jag är lite i valet och kvalet om vi ska åka på badet sen. Men vi får se ! Börjar jag städa så brukar jag fastna i det tills jag är klar. Jaja vi får se vad som händer 😃. Tjingeling ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0