Skidloppet på förskolan !

Haha men ser ni .... Jag lär mig ! Jag brukar oftast kalla det för dagis men nu kom det rätta för en gångsskull 😃. 
Brudarna har haft skidlopp på sin förskola och även i år så inföll det så att jag hade eftermiddagsskift och kunde vara med en stund ! 

Jag har sagt det förr och jag säger det igen ! Vi har världens bästa dagis / förskola ! Det är faktiskt en liten sorg hos den här mamman att flickorna börjar sexårs till hösten. Det har gått på tok för fort ! Jag vet att all personal på förskolan är underbara och gör ett jätte jobb ! Dom känner barnen utan och innan . Dom ser både skillnader och likheter. Jag är säker på att personalen i skolvärlden också lär känna dom men det tar ju lite tid. Vi har fått skolplaceringarna till hösten och flickorna börjar på samma skola som Julius och även Jennifer har gått på. Så det känns bra ! Men jag kommer ändå att sakna dagistiden. 

Här kommer Joline mot mål där mamma stod och väntade och hejade på alla barn så klart ! Hon insåg att nu när hon hade åkt klart så skulle ju mamman åka på jobbet så det var det första hon ropade när hon såg mig. " mamma ska du på jobbet nu ?!" Sen blev det lite gnöl. Hon har blivit ganska mammig och vill helst vara med mig jämt. 

Sen kom ju även Judith i mål ! Det var ganska halt i spåren. 

Så nöjda efter att ha fixat sitt lopp och dom fick självklart en massa beröm hur duktiga dom hade varit ! 

Alla barn fick ju guldmedalj ! 

Det var härligt väder fast det blåste lite grann. Barnen var nöjda . 
Vilket jobb fröknarna på förskolan gör ! Dom fixar och donar och ordnar roliga saker. Dom är guld värda ❤️! Jag är snart tillbaka 😃. Tjing. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0