God morgon !

Oj här var det dags för uppdatering ! Jag har tänkt uppdatera flera gånger men då har jag börjat med något annat. Alltid full rulle ! Jag har kommit hem på morgon efter min natthelg så brudarna fick vara ledig med mig i dag. 

Våra ugglor som står i köket hade fått så fina kronor 😃. Vi har hunnit med en hel del på den här månaden. 

Vi har haft avslutningsgympan och brudarna hade fått välja nya kläder .... 

På gympan fick dom diplom och gissa om det var nöjda damer 😉. Så nu längtar dom till hösten när gympan börjar igen. Dom har verkligen gjort framsteg på gympan. I början så fick jag sitta med på samlingen o även gå med Joline runt . Men sista gångerna så har det lossnat rejält och dom fixar det själv. Mamma sitter på sidan om och vinkar uppmuntrande när dom någon enstaka gång tittar så att jag ser dom. Vi har fått skolplaceringarna och bekräftelsen på att dagisplatserna är uppsagda. Den 29/6 så har dom sin sista dag på dagis .... Jaja förskolan. Det känns hårt för mamman .... Med Jennifer & Julius så fick vi ju i alla fall ta det i omgångar och vänja oss lite. Men nu slutar dom samtidigt och ska in i skolvärlden. Men det blir bra ! 


Vi var på stan för ett tag sen och köpte vårskor åt tjejerna. Judith sköter sig exemplariskt när vi är på affärer .... Joline har blivit jätte jobbig att ha med sig. Hon springer , rätt var det är så gömmer hon sig ! Hon vill köpa allt hon ser och sen blir det stora krokodiltårar när hon inte får köpa allt. 

På Lindex fick dom välja varsitt diadem med en krona. 

Lilla gangstern som lovade att sköta sig inne på affären ..... Vi hann bara in så stack hon i väg... Hittade henne under ett klädställ. Det är nog åldern 😉. Det ger sig så småningom . 
Vi har även hunnit vara ute & grilla lite korv i solen. Det är så härligt när den där stora gula lampan börjar visa sig. Vi passar på att vara ute så mycket som möjligt ! 

Mormor var också med så klart. 

Tjejtrion och Aska 

Joline med oboy runt hela munnen 😃 
Allt smakar mycket bättre när man är ute ☀️

Sen när man kommer hem och har duschat så är både barn, hundar och föräldrar ganska lättvaggade . Jag delar upp inlägget lite grann . Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och hänga min toamatta som var tvungen att tvättas. På återseende strax. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0