Ledig dag

Jaha .... Jag har min lediga dag efter helgen men än så länge har jag inte gjort ett vettigt handtag här hemma. Min ork är inte på topp just nu. Strax ska jag i väg på ett möte. Efter det ska jag nog köra ett litet race här hemma. 

Lite så här kändes det på morgonen. 
Nu sitter jag & mina bönor i soffan . Dom ser teve och diskuterar diverse saker. 

Dessa kom dom hem med för ett tag sen. Jag blir alltid lika glad när dom kommer hem med något som dom har gjort 💕. Detta kallas för trollvävar och jag har även kvar de som Jennifer & Julius har gjort när dom gick på dagis. 

I går kom dom hem med dessa fina blommor som mamman blev så glad av. Så dom ska vi hitta en passande plats åt och hänga upp. Mamman fick även en för tidig morsdagspresent av alla juvelerna i helgen. 

Ett underbart armband i rosa. På armbandet står det :
We ❤️ you! Best mom ever! ❤️ J *4 

Jag blev så jätte glad ! Tack älskade ungar ! Det är från samma tjej som vi handlat i från tidigare bland annat mitt halsband med alla barnens namn. Halsbandet som Jennifer fick när hon fyllde år och Crilles present till farsdagen är också därifrån. 

Jaja nu ska jag ta det lugnt en stund innan jag åker på mötet 😉. På återseende ! Tjingeling på er ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0