Lite bilder från Jennifer

Jag har fått lite bilder av den äldsta juvelen .... 

Aska pussar lite på fåren ❤️ 
Aska är en helt underbar hund - så snäll med allt och alla ! 

I går så hade dom ( Jennifer & Aska ) klarat testet på allmän lydnaden. Det var andra gången dom provade. Första gången funkade det inte så bra. Aska har varit lite konstig ett tag och vi tror att det är första löpet som är i faggorna . 

Här är det träning som gäller ! Titta vad grönt det är där nere ! Jennifer vill ju ställa ut henne så nu är hon anmäld till två utställningar i juni. Jag fick hjälp av våran fina uppfödare att anmäla henne. Det blir spännande ! Jag är ju så klart väldigt partisk men jag tror att det kommer att gå bra för fina vovven ! På återseende ! Tjingeling ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0