Mer uppdatering


Vi har varit på handledarutbildningen hos trafikskolan. Tänka sig .... Våran äldsta juvel ska börja övningsköra ! 

Vi har fixat skylten färdigt så nu väntar vi bara på bekräftelsen att vi får börja övningsköra. Jennifer tycker att det ska bli jätte roligt 😃👍🏻. 
Jag har lite svårt att smälta att hon faktiskt fyller 17 år till hösten ! Jag funderade här en dag om man börjar bli gammal 😉 när man ser ungdomar som nyss var små som sätter sig i bilen och kör i väg. Då har dom hunnit ta körkort ! Fast man tycker inte alls att dom ser ut att vara i rätt ålder. 

Våran Tulta ❤️ 
Jag tror att hon håller på att bli dement ! Hon har lagt beslag på korgen och där vill hon sova. Hon leker som en valp och rätt som det är glömmer hon att hon har varit ut. Hon fyller 9 ( eller är det 10 ?) i augusti. 

Jag fick en present av min äldsta dotter när hon kom hem förra helgen. Älskade unge ❤️ ! " Hold on to whatever keeps you warm inside" står det på ljuslyktan. Den står på köksbordet och lyser så fint. 

Jag var förbi hos min kusin en dag och då hade hon detta recept hängande på kylen. Det såg så spännande ut och man behöver lite nya förslag i bland med den där maten så jag var och handlade och sen åt vi kycklinggratäng till middag 👍🏻. 

Det var jätte gott ! Så det var inte sista gången vi gjorde den. Nästa gång ska jag sätta i lite färska champinjoner och lök också. 

Vi bakade cupcakes en dag när vi var lediga. Jag var lite lat och köpte färdiga ... 

Men tjejerna var så nöjda ändå ! Och goda blev dom . Mia var förbi och hälsade på oss så dom bjöd på cupcakes. Vi hade en riktig mysdag. Nu pockar mina fröknar på lite uppmärksamhet 😃. På återseende. Tjingeling ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0