Men oj ! Hej !

Ja jag vet ! Det är jätte länge sen jag har uppdaterat men nu äntligen ska jag ta mig tid att göra det ! Min äldsta dotter brukar gorma på mig att jag inte har uppdaterat. Hon gillar som att ha lite koll på oss hemma när hon är på skolan 😘. Vi har haft semester , hunnit börja skolan och börjat jobba. Jag vet inte riktigt vars jag ska börja !

Vi hann få färdigt och inviga badtunnan 👍🏻. Jag hann till och med få kort på alla juveler i badtunnan!

10 augusti var det två juveler som fyllde 6 år !

Vi fixade och donade inför den stora dagen !

Brudarna var i lokala annonsbladet ! Det var en hel del folk som kom och uppvaktade tjejerna ! Judith och Joline var alldeles saliga ! Framåt kvällen när gästerna började droppa av så frågade Joline : " kommer det inga mer kunder ?"
😂😂😂

Lyckan var stor 😃.

Dom fick ett dockskåp med lite tillbehör ! Det finns ju hur mycket som helst ! Men man kan ju inte påstå att det är billiga saker ......

Men dom har lekt så gott som dagligen ! Så nu har dom önskat sig av tomten en undervåning och en trädgård till dockhuset. Så vi får väl se vad tomten hittar på 😉.

Sen i augusti var det dags att börja i förskoleklass för flickorna ! Vilken omställning ! Men det har gått bra ! Julius började årskurs 8 och Jennifer började andra året på gymnasiet !
Jag förstår fortfarande inte vars tiden tar vägen !
Jag delar upp inlägget lite ...... Det behövs nog . På återseende strax !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0