8 april

Jaha så var det måndag igen då. Jag har jobbat helgen och jobbar ännu i kväll innan jag är ledig i morgon ! I går firade vi sonen i familjen som fyllde 17 år ! Helt galet ..... 17 år ! 
(null)

Här är en bild på näst äldsta juvelen som lyckades få en lax på kroken innan mamman .... nu längtar vi till sommaren och fisket 😊. 
Jag jobbade eftermiddag så på morgonen fixade vi lite fika och firade honom innan jag for på jobbet. 
(null)

(null)

Små systrarna hjälpte till efter bästa förmåga . Mormor och morbror dök också upp och fikade. Sen hade det varit några kompisar och fikat när jag var på jobbet. Sonen är inte så jätte noga med att fira nån födelsedag så han var nöjd. 
(null)

Vi var ju på synkontroll med Judith och det visade sig att hon behövde glasögon. Lilla hjärtat behövde styrkor på -2.3 och -2.0 så hon kan ju inte ha sett så jätte mycket . Hon har valt två par glasögon. Dessa rosa godingar ! Och ett par i blått & lila...
(null)

Det lönade sig att ta två par för man fick bra rabatt på andra paret . Skulle olyckan vara framme så har hon ett par i reserv. 
Stora systern har varit hemma i veckan och medans jag har jobbat så hämtade hon flickorna från skolan förra tisdag . Sen har dom fått vara med henne på både dollar och Jysk . Dom hade fått välja nya tavlor , lite förvaringssaker och nya sängkläder med Marcus och martinus så dom var eld och lågor ! På onsdagen så tog stora systern och städade deras rum rejält !! Vilket jobb hon har lagt ner där inne ! Bästa pigan ❤️ det roliga var att hon har fått rensa och kasserat samt plockat bort sånt dom inte använder..... när jag har provat har det blivit ramaskri - då ska allt vara kvar . Nu har dom så fint och städat på sitt rum. Jaja nu ska jag vinka av stora juvelen som åker upp och jobbar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0